Canoe Kayak Canada Extends Partnership with Online Accomodation Start-Up StayBillety

Canoe Kayak Canada prolonge son partenariat avec l'entreprise StayBillety

Canoe Kayak Canada is pleased to announce the renewal of its partnership with StayBillety as an Official Online Accommodation Supplier.

“We are happy to again include StayBillety as one of our partners for 2018,” said Casey Wade, Chief Executive Officer of Canoe Kayak Canada. “Our community travels a lot for the sport and this partnership provides a solid network of accommodation options for them.”

StayBillety has been the Official Online Accommodation Service of Canoe Kayak Canada since 2016. Athletes, members and fans now have additional accommodation options when they travel for competitions and training camps. All bookings through the service using the CKC code benefits the development of CKC athletes across the country.

This online accommodation service is a great way for athletes and supporters to connect. With StayBillety, it is now possible to save some money when travelling for events while making some by sharing homes and extra space as a host.

“We are very excited to count Canoe Kayak Canada as part of the StayBillety family again this year,” said Barbara Jones, Founder of the online accommodation start-up. “CKC has been an excellent partner since our launch and we look forward to supporting athletes and creating connections between the sports community and communities where they train and compete”.

Canoe Kayak Canada encourages all athletes and members to list their extra space on the StayBillety website. As StayBillety hosts, paddlers benefit financially.

Canoe Kayak Canada a le plaisir d'annoncer le renouvellement de son partenariat avec StayBillety en tant que fournisseur officiel d'hébergement en ligne.

« Nous sommes heureux de compter StayBillety comme l'un de nos partenaires pour l’année 2018 et plus encore », a déclaré Casey Wade, Chef de la Direction de Canoe Kayak Canada. « Notre communauté voyage beaucoup pour le sport et ce partenariat leur ouvre un tout nouveau réseau d'options ».

StayBillety est le service officiel d'hébergement en ligne de Canoe Kayak Canada depuis 2016. Grâce à ce service, les athlètes, les membres et les partisans ont plusieurs options d'hébergement lorsqu'ils voyagent pour des compétitions et des camps d'entraînement. Toutes les réservations faites par l'intermédiaire du service utilisant le code CKC profitent au développement des athlètes de CKC à travers le pays.

Ce service d'hébergement en ligne est un excellent moyen pour les athlètes et les amateurs de canoë-kayak de se rencontrer. Avec StayBillety, il est maintenant possible d'économiser de l'argent en voyageant pour des événements tout en faisant un peu de profit en partageant son espace en tant qu'hôte.

« Nous sommes très heureux de compter à nouveau Canoe Kayak Canada au sein de la famille StayBillety cette année », a souligner Barbara Jones, fondatrice du service d'hébergement en ligne. « CKC est un excellent partenaire depuis notre lancement et nous sommes impatients de soutenir les athlètes et de créer des liens entre la communauté sportive et les communautés où ils s'entraînent et compétitionnent ».

Canoe Kayak Canada encourage tous les athlètes et membres de CKC à inscrire leur espace supplémentaire sur le site Web de StayBillety afin de bénéficier de ce service et de supporter le sport du canoë-kayak.

À propos de StayBillety

Lancé en mars 2016 et basé à Cambridge, en Ontario (région de Waterloo), StayBillety est un service d'hébergement en ligne abordable qui connecte des clients et des hôtes partageant les mêmes passions. Célébrant la communauté avec son modèle d'affiliation unique basé sur les intérêts communs, StayBillety est aussi une entreprise sociale soutienant des groupes et des organisations. Avec StayBillety, les invités voyageant pour tout événements se connectent avec des hôtes entreprenants qui partagent leurs intérêts communs.

À propos de Canoe Kayak Canada

Canoe Kayak Canada (CKC) est l’organisme national qui régit le canoë-kayak de compétition au Canada. Le canoë-kayak est également l’un des sports d’été le plus performant du pays, avec un total de 24 médailles olympiques, et il est aussi un meneur dans le mouvement sportif paralympique. CKC est une organisation axée sur ses membres qui comprend un réseau complexe de clubs ainsi que des associations provinciales, territoriale et de divisions. Les athlètes d’élite de l’équipe nationale représentent fièrement le Canada dans différentes compétitions à travers le monde – dont principalement les Jeux olympiques, les Jeux paralympiques, les Jeux panaméricains, les Coupes du monde de la FIC, ainsi que les championnats du monde juniors, M23 et seniors. Suivez Canoe Kayak Canada dans TwitterFacebookInstagram et YouTube.

About StayBillety

Launched in March 2016 and based in Cambridge, Ontario (Waterloo Region), StayBillety is an international affordable, online accommodation service connecting like-minded guests and hosts. Celebrating community with its unique affinity-based affiliate model, StayBillety is also a social enterprise whose business supports groups, organizations and charities. With StayBillety, guests traveling for concerts, commencements or competitions connect with enterprising hosts who share their common interests.

About Canoe Kayak Canada

Canoe Kayak Canada is the national governing body for competitive paddling in Canada. Canoe Kayak Canada has been one of Canada’s top performing summer sports having won an impressive count of 24 Olympic medals. Canoe Kayak Canada is a member-based organization which includes an intricate network of clubs as well as provincial, territorial and divisional paddling associations. Elite National Team athletes proudly represent Canada at various competitions around the globe – most notably the Olympic Games, Paralympic Games, Pan American Games, ICF World Cups as well as Junior, Under 23 and Senior World Championships. Follow Canoe Kayak Canada on TwitterFacebookInstagram and YouTube.

For more information:

About StayBillety

Launched in March 2016 and based in Cambridge, Ontario (Waterloo Region), StayBillety is an international affordable, online accommodation service connecting like-minded guests and hosts. Celebrating community with its unique affinity-based affiliate model, StayBillety is also a social enterprise whose business supports charitable organizations. With StayBillety, guests traveling for concerts, commencements or competitions connect with enterprising hosts who share their common interests. Click here for press kit and media page. Visit StayBillety’s Facebook and follow @StayBillety #ComeOnIn